Usługi
Bazując na zgromadzonym doświadczeniu Rema Plan świadczy swoim Klientom różnego typu usługi związane z optymalnym doborem, nadzorem oraz rozwojem infrastruktury techniczno-informatycznej firm różnej skali oraz na różnym etapie zmian struktur organizacyjnych.
Usługi wsparcia strategicznego
W zakres grupy usług strategicznych wchodzą działania pozwalające na zbudowanie naszym Klientom strategii pozwalającej w sposób optymalny zastosować dostępne na rynku technologie informatyczne oraz rozwiązania infrastrukturalne.
W ramach tej grupy usług wykonujemy:
- Opracowanie strategii informatyzacji firmy zgodnie z jej strategią rozwoju
- Opracowanie architektury techniczno-informatycznej
- Optymalizację procesów biznesowych w celu pełnego i optymalnego wykorzystania możliwości nowo wdrażanego systemu informatycznego
- Opracowanie i weryfikację założeń strategicznych stanowiących elementy planu generalnego firmy
- Opracowanie strategii produktowej w zakresie techniczno-informatycznym dla firm tworzących specjalistyczne systemy i aplikacje
- Opracowanie wymagań dla nowych systemów teleinformatycznych niezbędnych do prawidłowego wsparcia procesów biznesowych naszych Klientów
Usługi wsparcia operacyjnego
W zakres tej grupy usług wchodzą działania prowadzące do optymalizacji procesów utrzymania systemów informatycznych firmy oraz optymalizacji procesów wsparcia użytkowników końcowych przez służby IT.
Wykonujemy:
- Opracowanie nowych lub optymalizację dotychczasowych procesów utrzymania systemów informatycznych zachodzących w firmie oraz procesów wsparcia użytkowników
- Opracowanie wskaźników sukcesu oraz wartości oczekiwanych dla tych wskaźników pozwalających na efektywną kontrolę zachodzących procesów
- Opracowanie struktury działów/departamentów odpowiedzialnych za procesy utrzymania i wsparcia IT
- Analizę kosztów realizacji procesów utrzymania i wsparcia IT
Usługi wsparcia projektowego
W zakres grupy usług wsparcia projektowego wchodzą działania prowadzące do organizacji i wsparcia realizacji projektów różnej skali.
W ramach tych usług wykonujemy:
- Opracowanie procedur projektowych zgodnie z obowiązującymi standardami
- Opracowanie efektywnej struktury zespołu projektowego oraz pomagamy przy doborze osób niezbędnych do realizacji projektu
- Wsparcie dla Kierownika Projektu oraz Komitetu Sterującego w zakresie realizacji projektu zgodnie z procedurami projektowymi oraz harmonogramem; pomagamy przy podejmowaniu kluczowych decyzji operacyjnych i strategicznych
- Kontrolę wydatków projektowych oraz optymalizację kosztów realizacji projektu
- Analizę dotychczasowej realizacji projektu wraz ze wskazaniem obszarów/zagadnień wymagających zmiany lub optymalizacji
Prowadzimy, także w roli Kierownika Projektu, projekty wdrożeniowe naszych Klientów.
Usługi dla Lotnisk
Ta grupa usług dotyczy specjalistycznych rozwiązań lotniskowych w zakresie techniczno-informatycznym oraz optymalizacji procesów biznesowych zachodzących na lotniskach. Dzięki znajomości procesów i rozwiązań stosowanych na lotniskach międzynarodowych różnej wielkości, jesteśmy w stanie zaoferować pomoc w doborze najlepszej dla Państwa koncepcji.
Oferujemy:
- Opracowanie strategii informatyzacji dla lotnisk
- Opracowanie optymalizacji procesów biznesowych zachodzących na lotniskach wraz z zaprojektowaniem optymalnych rozwiązań teleinformatycznych wspierających przebieg tych procesów
- Opracowanie wymagań dla specjalistycznych rozwiązań lotniskowych zgodnie ze specyfiką danego portu lotniczego. Wsparcie w doborze optymalnego rozwiązania oraz najlepszego wykonawcy wdrożenia
- Wsparcie wdrażaniu projektów specjalistycznych rozwiązań lotniskowych takich jak FIS, ACDM, ASMGCS itp.
Usługi dla Małych i Średnich Firm
Proponujemy Państwu pomoc przy doborze i opracowaniu koncepcji rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających dalszy szybki rozwój Państwa działalności. Usługi te mają na celu wsparcie na etapie tworzenia i pierwszych lat rozwoju firm, które nie posiadają profesjonalnych struktur informatyczno-projektowych.
Oferujemy:
- Opracowanie kierunków rozwoju infrastruktury informatycznej
- Wsparcie w wyborze optymalnych rozwiązań teleinformatycznych
- Wsparcie w planowani przyszłej infrastruktury techniczno-informatycznej
- Opracowanie przyszłej struktury IT oraz etapów jej tworzenia w firmie
- Wsparcie w procesie doboru obsady w ramach opracowanej struktury organizacyjnej służb IT
- Opracowanie koncepcji współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu infrastruktury IT
- Nadzór nad realizacją projektów teleinformatycznych